Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine podjetja SINOR d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi ¨trgovina¨ ali ¨SINOR¨) upravlja podjetje SINOR d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ¨prodajalec¨ ali ¨SINOR¨).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine prodajalca, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih prodajalca.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih prodajalca.

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost prodajalca, s potrjeno registracijo v spletno trgovino prodajalca pa postane član SINOR-ja. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana SINOR-ja opravi preko spleta, prav tako enkratni vpis kot gost SINOR-ja.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član SINOR-ja pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana SINOR-ja nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@sinor.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti dan ali najkasneje v sedmih (7) delovnih dneh, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Nakup artiklov, ki so na zalogi, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino.

2. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju prodajalca (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. Ponudba artiklov (izdelkov, produktov)

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba prodajalca lahko spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini prodajalca je prikazana kot Spletna cena. Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup za Spletno ceno izjemoma za redno ceno.

Oznake artiklov

Artikel z oznako “Novo” je nov, nerabljen artikel v ponudbi trgovine.

Artikel z oznako “Rabljeno” je rabljen artikel, ki je v popolnoma delujočem stanju, če ni drugače navedeno.

Artikel z oznako “Obnovljeno” je rabljen artikel, ki je v popolnoma obnovljen in je v popolnoma delujočem stanju.

Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču prodajalca niti pri dobavitelju.

Artikel z oznako “Razprodano” ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel po vsej verjetnosti ne bo več dobavljiv.

Artikel z oznako “Odlična cena” kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni.

Artikel z oznako “Zadnji kos” je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču prodajalca.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

5. Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)*
  • s plačilnim sistemom PayPal

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@sinor.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico na dobavljenem blagu vse do popolnega plačila kupnine. Torej do popolnega plačila, blago ostane last prodajalca.

6. Izdaja računa

Prodajalec po/ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu, kupec prav tako prejme račun v pdf formatu na e-naslov. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo. Za ločeno odpremo znotraj naročila lahko kupec dobi račun za vsako odpremo posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Cene

Spletna cena

Spletna cena je cena v spletni trgovini in velja za vse uporabnike spletne trgovine.

Redna cena

Na prevzemnih mestih prodajalca lahko za nakup velja redna cena, ki je lahko višja ali nižja od spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Cene ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva pri darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

8. Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca.
9. Darilni bon prodajalca

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@sinor.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.

Kodo darilnega bona lahko vpišete ali v nakupovalni košarici ali v zaključku nakupa – na blagajni.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico.
  • Nadaljujte v košarico in v polju Koda kupona vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost darilnega bona se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nadaljujte na blagajno, kjer za preostali znesek izberete eno izmed plačilnih metod.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

ali

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo in nadaljujte na blagajno.
  • Kliknite na gumb za vnos kode. Odpre se polje Koda kupona, kjer vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost darilnega bona se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila je možna uporaba samo enega (1) darilnega bona. Souporaba darilnega bona s kombinacijo različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bon nadomestili z novim darilnim bonom. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

10. Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kodo za popust lahko vpišete ali v nakupovalni košarici ali v zaključku nakupa – na blagajni.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust.
  • Nadaljujte v košarico in v polju Koda kupona vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost kode za popust se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nadaljujte na blagajno, kjer za preostali znesek izberete eno izmed plačilnih metod.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

ali

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Nadaljujte in končajte naročilo in nadaljujte na blagajno.
  • Kliknite na gumb za vnos kode. Odpre se polje Koda kupona, kjer vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost kode za popust se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila je možna uporaba samo ene kode za popust.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

11. Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Promocijsko kodo lahko vpišete ali v nakupovalni košarici ali v zaključku nakupa – na blagajni.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode.
  • Nadaljujte v košarico in v polju Koda kupona vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost promocijske kode se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nadaljujte na blagajno, kjer za preostali znesek izberete eno izmed plačilnih metod.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

ali

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode. Nadaljujte in končajte naročilo in nadaljujte na blagajno.
  • Kliknite na gumb za vnos kode. Odpre se polje Koda kupona, kjer vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost promocijske kode se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila je možna uporaba samo ene promocijske kode.

Promocijska Koda je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

12. Bonus

Pridobitev bonusa za naslednji nakup:

Uporabnik prejme bonus ob nakupu artiklov preko spletne trgovine, ki imajo v opisu označeno tudi pridobitev bonusa za naslednji nakup (in njegovo višino).

Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini. Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).

Unovčenje bonusa:

V priponki, ki jo uporabnik prejme na svoj elektronski naslov, skupaj z bonus kodo za popust, so definirani pogoji uporabe bonusa – običajno je uporaba pogojena z nakupom nad določenim zneskom (npr. Bonus 10 € za nakupe nad 100 €). Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora biti vrednost vašega naročila enaka ali višja pogojenemu znesku (Npr.: nakup nad 100 €) ali (če ni drugega pogoja) mora biti vrednost nakupa vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece, razen v primeru, če je to drugače navedeno.

Uporaba bonusa oziroma kode za bonus:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa.
  • Nadaljujte v košarico in v polju Koda kupona vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost bonusa se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nadaljujte na blagajno, kjer za preostali znesek izberete eno izmed plačilnih metod.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

ali

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa. Nadaljujte in končajte naročilo in nadaljujte na blagajno.
  • Kliknite na gumb za vnos kode. Odpre se polje Koda kupona, kjer vpišite kodo ter jo potrdite z gumbom – Unovči kupon.
  • Vrednost bonusa se nato avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila je možna uporaba samo ene bonus kode.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

V primeru, da kupec izkoristi bonus, a naročilo s koriščenim bonusom kasneje sam prekliče, po lastni volji, do novega bonusa ni več upravičen.

13. Kompleti

Komplet je skupek dveh ali več artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.

Darila, ki so dodana posamičnim artiklom, se pri tvorjenju kompleta ne ohranijo (kompleti se vedno tvorijo brez daril). Znotraj različnih kompletov se prihranki razlikujejo.

Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust in bonus lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (darilni bon, koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

14. Postopek obveščanja o nakupu
1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali kontaktira preko kupčeve e-pošte. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj prodajalca ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje prodajalca ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko ali po e-mailu. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko telefonske številke ali po e-mailu.

15. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo Ime podjetja in vnesete Vašo davčno številko ter potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje in ste registriran uporabnik bodo vaši podatki ob prijavi samodejno prikazani.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
  • odloženo plačilo (velja za podjetja, ki imajo sklenjen predhodni dogovor).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

16. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@sinor.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: SINOR d.o.o., ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu obnovljenih ali rabljenih artiklih.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • za obnovljene artikle;
  • za rabljene artikle;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine.

Vračilo opravljenih vplačil (brez stroškov dostave) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani: Odstop od pogodbe.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

17. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno ali na garancijskem listu ali na računu ali v opisu artikla v spletni trgovini. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden ali na garancijskemu listu ali v opisu artikla v spletni trgovini ali na računu. Obrazec za uveljavljanje garancije se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

18. Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

19. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (od 2 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda preko spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

20. Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in DPD, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.

21. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na vseh naših prevzemnih mestih. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).

22. Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

23. Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

24. Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj SINOR bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo SINOR izrecno spoštoval.
25. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

26. Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

27. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sinor.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Pogoji veljajo od 29. maja 2020.